El KH7 Granollers va tancar la temporada a casa amb una contundent victòria contra un Alcobendas que encara no té la permanència assegurada.
El conjunt granollerí va sortir en tromba, i gràcies a les aturades de Morales i els contraatacs van començar amb un parcial de sortida de 5 a 0. Les madrilenyes, que s'hi jugaven molt més, van reaccionar acostant-se 7-4, però el potencial de les locals va deixar el partit mig sentenciat al descans (18-8).
A la represa, les de José Luis Villanueva van mantenir l'alt nivell de joc i van arribar a dominar de 12 gols, amb una destacada Anna Pi, que es va acomiadar de l'afició amb una gran actuació i anotant 7 gols. Una setmana més la màxima golejadora va ser Laura Steinbach amb 10 gols.
KH7 BM GRANOLLERS 34-23 HELVETIA ALCOBENDAS
KH-7 BM Granollers: Rosalez i Morales, porteres; Vizuete (1), Gassama (5), Anna Pi (7), Prat, Torras, Sarandeva (1), Jabby, Paulina Pérez-Buforn (3), Míriam González, Rubio (3), Rojas (2), Bonilla (2) i Steinbach (10).
LA FOTO: Jornada de Comiats

Després del partit, va arribar el moment d'acomiadar a les figures de l'equip que no hi seguiran la temporada vinent. L'afició va poder acomiadar-se de la capitana Anna Pi i Jessica Bonilla, que deixen l'handbol d'elit, i el tècnic José Luis Villanueva, que deixa la banqueta per motius personals.
