El cap de setmana es disputa la 29a i penúltima jornada en la qual ja està tot resolt, però amb interessant duel entre els dos primers.
CLASSIFICACIÓ
Els tres primers pujaran a Lliga Or (posem en blau als equips que ocupen aquestes places) i els quatre últims baixaran a 1a catalana (els posem en vermell).
Partits de la jornada per ordre cronològic.-
Sant Joan Despí C (9è)-BCN SANTS B (13è), dissabte 16 h
TERRASSA (14è)-Igualada (7è), dissabte 16 h
Sarrià (8è)-SE SESROVIRES (3r), dissabte 18:30 h
OAR Gràcia Júnior (12è)-ESPLUGUES (16è), dissabte 18:45 h
SANT QUIRZE B (1r)-ASCÓ (2n), dissabte 20:30 h
Martorell (11è)-Montmeló (5è), diumenge 10:30 h
Ribes B (6è)-Canovelles (4t), diumenge 17:45 h
Sant Esteve Pal. (10è)-CORNELLÀ (15è), diumenge 18 h
En aquesta Lliga Argent femenina ja està tot decidit, el Sant Quirze B és el nou campió rellevant en el palmarès al primer campió d'aquesta categoria que va ser l'Handbol Molins, i l'acompanyen a Lliga Or l'Ascó i el SE Sesrovires.
En aquesta penúltima jornada de lliga, en l'últim partit a casa, el filial kiri, que entrena Daniel González, i que encara està imbatut, buscarà la seva 25a victòria seguida davant del segon classificat, l'Ascó, que anirà a intentar tombar per primera vegada aquesta temporada al seu rival.
A la 1a volta el líder va guanyar a les Terres de l'Ebre per un ajustat 21-23. Ara l'equip que dirigeix Joan Curto, l'ex-entrenador de l'Amposta, porta 14 victòries seguides i si fos capaç de guanyar a Sant Quirze completaria una volta sencera amb el ple de punts.
Les kiris presenten millor balanç ofensiu (33 gols marcats de mitjana per 32) i també defensiu (23 gols encaixats per 26). que les asconenques.

Sant Quirze B i Ascó disputen el gran duel de la jornada / Fotos: instagram dels dos clubs

A la resta de partits poc interès, tot i que segur que es lluitarà amb ganes per guanyar els partits, sobretot els equip que juguen el seu últim partit a casa. Més complicat ho tindran Sarrià, Ribes ; Martorell i Terrassa, que reben equips que estan per sobre com Sanes, Canovelles, Montmeló i Igualada. En teoria més fàcil Sant Joan Despí C, Sant Esteve de Palautordera i OAR Gràcia Júnior que reben tres equips descendits com són BCN Sants B, Cornellà i Esplugues.
Si voleu enviar fotos o informació podeu fer-ho a gol@cathandbol.cat
