Prèvia #1aCatHFem: Quatre candidats a les dues places que queden

Quatre candidats a les dues places que falten: Lleida Pardinyes i OAR B a dalt, Sant Cugat i Sant Quirze B a sota

Aquest cap de setmana es disputa la penúltima jornada de la 1a fase en el grup A i només partits endarrerits en el grup B, ja que han finalitzat el calendari. De moment ja hi ha quatre equips per a la fase d'ascens (Sant Esteve de Palautordera, Terrassa, Sant Joan Despí B i Garbí) i del grup A han de sortir els altres dos.

Els equips marcats en blau són els que estan ara mateix en la zona de fase d'ascens (3 equips), i en MAJÚSCULES els equips ja classificats.

Grup A: Falten dos equips per a la fase d'ascens

Equip més golejador: Sant Esteve Palautordera 31
Equip menys golejador: Agramunt 21
Equip menys golejat: Lleida Pardinyes 21
Equip més golejat: Santpedor 28
Equip amb Millor ratxa: OAR Gràcia B 4 victòries seguides
Equip amb Pitjor ratxa: Agramunt 5 derrotes seguides

Lleida Pardinyes (2n) 25-29 OAR Gràcia (3r), jugat el divendres (jornada 15a)
Agramunt (9è)- Sant Cugat (4t), diumenge 18 h
Santpedor (6è) – Pau Casals (8è), diumenge 16 h
Sant Quirze B (5è) – Perelló (7è), diumenge 12:30 h
OAR Gràcia B (3r) – SANT ESTEVE PALAUTORDERA (1r), dilluns 28 a les 21:45 h
Descansa Lleida Pardinyes (2n)

Ja comentàvem en el resum de la jornada anterior que en aquest grup només hi ha un equip classificat, el Sant Esteve de Palautordera i quatre equips opten encara a les altres dues places, que ara ostenten Lleida Pardinyes i OAR Gràcia B, dos equips que s'enfronten el divendres en partit endarrerit, i molt important.

Un triomf de l'equip local o un empat ja situa les lleidatanes a la fase d'ascens, però una derrota les podria deixar fora… perquè després en l'última jornada han de jugar a la pista del líder i es podrien veure superades per OAR B i Sant Cugat.

L'OAR Gràcia B també es classifica si guanya a Lleida. Si perden o empaten encara es poden classificar el dilluns derrotant el líder a Sabadell. Si en aquest partit també perden, aleshores sí que podrien ser superades pel Sant Cugat. (Després del resultat del partit de divendres, l'OAR Gràcia B ja està classificat)

El Sant Cugat per tant, mentre està a l'espera dels resultats dels rivals, ha de guanyar a la pista de l'Agramunt i en l'última jornada a casa davant el Perelló, i esperar que o bé Lleida Pardinyes, o bé l'OAR Gràcia B perdin els seus dos partits. (Després del resultat del partit de divendres, el Sant Cugat encara té opcions)

Per la seva part el Sant Quirze B (que té el golaverage guanyat a OAR B i Sant Cugat) per classificar-se ha de guanyar el Perelló i després el Pau Casals a l'última jornada, i a més ha d'esperar que l'OAR B perdi els seus dos partits i el Sant Cugat ensopegui en un dels dos. Aleshores en un triple empat a 20 punts sortirien beneficiades les "kiris". Vaja que sembla que ho tenen força complicat… però no impossible. (Després del resultat del partit de divendres, el Sant Quirze B ja no es pot classificar)

Grup B: Només es juga un partit endarrerit

Equip més golejador: Terrassa 31 gols
Equip menys golejador: Banyoles 21
Equip menys golejat: Terrassa 22
Equip més golejat: Coope Sant Boi B 29
Equip amb Millor ratxa: Terrassa 9 victòries seguides
Equip amb Pitjor ratxa: Coope Sant Boi B 8 derrotes seguides

Aquest grup ja ha acabat el calendari, però queden uns quants partits endarrerits per jugar i aquest cap de setmana se’n juga només un, el resultat del qual ja serà vàlid per a la fase de permanència:

UE Sarrià (5è) – Coope Sant Boi B (7è), dissabte 16 h

Després encara queden pendents 6 partits més, que s'han de jugar abans del diumenge, perquè el dilluns dia 7 hi ha sorteig de la 2a fase, tot i que ja no tenen transcendència respecte a la decisió dels equip que van a fase d'ascens i de descens.

Sarrià (5è)- Laietà Maresme (6è), dimecres 2 (21 h)
Cerdanyola (4t)– Sarrià (5è), dissabte 5 (20 h)
Banyoles (8è)– Coope Sant Boi B (7è), diumenge 6 (19 h)
TERRASSA (1r)– SANT JOAN DESPÍ B (2n), dissabte 5 (19:30 h)
GARBÍ (3r) – Laietà Maresme (6è), diumenge 6 (??)
SANT JOAN DESPÍ B B (2n)– Cerdanyola (4t), ??

 

Galeries de fotos