Resum #1aCatHFem: El Lleida Pardinyes recupera el lideratge del grup A

El Lleida Pardinyes és el nou líder del grup A

El passat cap de setmana es van disputen la 14a i 12a jornada del calendari (que són 13a i 11a jugades), això sí força trencades per les suspensions. El fet més destacat han estat les dues victòries del Lleida Pardinyes que li han permès recuperar el lideratge del grup A.

Els equips marcats en blau són els que estan ara mateix en la zona de fase d'ascens (3 equips)

Grup A: El Lleida Pardinyes torna al lideratge i el Sant Cugat a la zona de fases

Lleida Pardinyes  21-17 Sant Cugat  (corresponent a la 11a jornada)
Sant Esteve Palautordera 24-25 Sant Cugat
Santpedor 28-30 Lleida Pardinyes 
Pau Casals 25-26 Perelló
OAR Gràcia B  – Sant Quirze B, ajornat
Descansa  Agramunt 

El divendres el Lleida Pardinyes va derrotar el Sant Cugat, un rival directe, en partit endarrerit, en un matx molt defensiu i que al descans registrava un 10-4 al marcador.

El diumenge els dos equips van tornar a jugar i van derrotar els dos equips que portaven millor ratxa amb tres victòries seguides. El Sant Cugat va guanyar a la pista del Sant Esteve de Palautodera, que era el líder, i això va servir perquè les lleidatanes, que van guanyar a Santpedor, pugessin al primer lloc del grup.

El Perelló va aconseguir una  victòria balsàmica a la pista del Pau Casals un rival directe i s'allunya de les últimes places.

Grup B: El Garbí s'exhibeix i es consolida en el tercer lloc de fases

Garbí Palafrugell 40-23 Coope Sant Boi B
Banyoles 24-26 Cerdanyola
UE Sarrià – Laietà Argentona, ajornat
Terrassa – Sant Joan Despí B, ajornat

No hi ha canvis en aquest grup on es va ajornar l'enfrontament entre els dos primers. El tercer classificat va fer tota una exhibició davant la Coope B i se situa a un sol punt del Sant Joan Despí B i el Cerdanyola escala al quart lloc aprofitant que la UE Sarrià va ajornar un altre partit.

Galeries de fotos