Prèvia #1aCatHFem: Un partit de gran interès a cada grup

Les Franqueses vol aturar l'Igualada altra vegada

La 13a jornada ens porta destacats partits a Castelldefels, Les Franqueses, l’Espanya Industrial i Caldes d’Estrac, que poden aclarir una mica el panorama… o complicar-lo.

GRUP A

El partit de la jornada a Castelldefels:
Castelldefels B (1r)- La Garriga (2n), dissabte 19 h

El líder acaba de perdre el seu primer partit i vol aconseguir un triomf que li aclariria molt el camí per arribar a les fases.

 

Lloc

Punts

GF

GC

Últims cinc partits

Castelldefels B(un partit menys)

1

18

286

195

G

G

G

G

P

La Garriga

2

16

295

216

G

G

P

G

G

Parets (3r)- Sant Cugat (5è), diumenge 12:15 h

Les paretanes, que tenen un partit pendent, porten quatre victòries seguides i es podrien posar en segon lloc si La Garriga perd a Castelldefels.

El Parets juga a casa es podria posar en segon lloc

Martorell (8è)- Lleida Pardinyes B (7è), dissabte 20:45 h

Partit de necessitats entre les locals que porten quatre derrotes seguides i les lleidatanes que en porten sis.

Guissona (9è)- Agramunt (6è), dissabte 18:30 h

Les agramuntines van a pescar a la pista del cuer, que encara no ha puntuat, tot i que van millorant poc a poc.

Descansa Concòrdia (4t)

GRUP B

El partit de la jornada a Les Franqueses:
Les Franqueses (1r)- Igualada (2n), diumenge 18:45 h

Els dos principals candidats d’aquest grup s’enfronten en un interessant partit. Les igualadines busquen la revenja de la derrota patida a la 1a volta a casa (21-26), que és l’única que han patit en tot el campionat. Però les vallesanes són un dels equips que tenen el ple de punts i el volen mantenir, i a més son l’equip que ha encaixat menys gols de tota la 1a Catalana (16 gols per partit).

 

Lloc

Punts

GF

GC

Últims cinc partits

Les Franqueses

1

22

368

177

G

G

G

G

G

Igualada (dos partits menys)

2

16

257

143

G

G

G

G

G

Terrassa (3r)- Molins de Rei (7è), diumenge 12:30 h

Les egarenques podrien recuperar el segon lloc (tot i que fos provisional) si l’Igualada perd a Les Franqueses.

Santpedor (4t)- Cerdanyola (8è), dissabte 18 h

Partit força assequible per a les santpedorenques que han guanyat els dos partits jugats de la 2a volta.

Vilanova del Camí B (5è)- Pau Casals (9è), dissabte 19:45 h

Partit teòricament fàcil també per a les vilanovines davant un equip que està a zero.

Descansa Vic (6è) 

GRUP C

El partit de la jornada a l’Espanya Industrial:
BCN Sants (4t)- Perelló (1r), dissabte 17:30 h

El líder, que és l’altre equip que té fet el ple de punts (22 en 11 jornades) visita un equip que a casa seva ja va derrotar el Tortosa, i que es juga les darreres opcions de poder entrar a les fases.

 

Lloc

Punts

GF

GC

Últims cinc partits

BCN Sants

4

14

291

260

G

G

G

G

P

Perelló

1

22

305

188

G

G

G

G

G

Móra La Nova (9è)- Sant Esteve Palautordera (6è), diumenge 17 h

Les vallesanes visiten el cuer que encara no ha pogut puntuar.

Joventut La Llagosta (8è)- Sant Vicenç B (3r), diumenge 19 h

Les llagostenques van fer un bon partit al Perelló i el volen refermar davant un altre rival de la zona alta.

Ascó B (7è)- Tortosa (2n), diumenge 12 h

Derbi ebrenc amb teòrica superioritat tortosina.

Descansa Tarragona (5è)

GRUP D

El partit de la jornada a Caldes d’Estrac:
Llavaneres Caldes d’Estrac (3r)- Banyoles (2n), dissabte 17:45 h

El partit més destacat d’aquest grup es juga a Caldes d’Estrac on l’equip local intentarà infringir la segona derrota de la temporada a l’equip que és segon i per tant ocupa lloc de fases d’ascens. A la 1a volta el resultat va ser de 23-20 favorable a les banyolines.

 

Lloc

Punts

GF

GC

Últims cinc partits

Llavaneres Caldes Estrac

3

18

261

227

P

G

G

G

G

Banyoles

2

22

293

211

G

G

G

G

G

Sant Llorenç Sant Feliu (9è)- Palautordera (1r), diumenge 17 h

El líder no hauria de tenir problemes per sumar l’onzena victòria consecutiva.

Cardedeu B (8è)- Garbí Palafrugell (5è), dissabte 17 h

Partit força igualat entre dos equips de la zona intermèdia.

Sarrià (4t)- Polinyà (7è), dissabte 16 h

Les sarrianenques no poden fallar i deuen tenir ganes de guanyar davant un equip que les va derrotar a la 1a volta.

Sesrovires B  (6è)- Montgrí (10e), diumenge 17 h

Les sesrovirenques que han fet dos bons partits aquest any, tot i rebre dues derrotes, no han de tenir massa problemes per guanyar.


Envia fotos, informació o cròniques a gol@cathandbol.cat

Galeries de fotos