Ja tenim fins a onze equips ja classificats per les Fases de 1a Catalana Femenina (Igualada, Lleida Pardinyes i Concòrdia Andorra (A), Perelló i Tortosa (B), Gavà B, Salle Montcada i Sant Joan Despí B (C) i Cardedeu, Sarrià i Sant Esteve de Palautordera (D). L’única plaça per decidir es decidirà entre el millor quart classificat dels Grups C i D, cosa que segurament no quedarà definida fins la setmana vinent. Veiem de moment el que ens espera aquesta setmana.
GRUP A | consulta classificació (def.)
Igualada – Lleida Pardinyes, diumenge 12:45 h.
Segon partit de la fase complementària en la que la les igualadines van començar guanyant a Andorra.
GRUP B | consulta classificació
Els dos equips que ja tenen plaça per a la fase d’ascens s’enfronten entre ells en un partit realment interessant amb el primer lloc en joc. En en grup a tres voltes, lògicament ja s’han enfrontat dues vegades (21-19 pel Tortosa i 17-14 pel Perelló).
Tortosa (2n) – Perelló (1r), dissabte 19:15 hores.
Veurem si el factor pista torna a ser clau.
GRUP C | consulta classificació
Les tres places estan assignades a Gavà B, Salle Montcada i Sant Joan Despí B. El BCN Sants (4t) ho té malament per entrar per coeficient.
Sant Joan Despí B (3r)- BCN Sants (4t), dissabte 20:30 h.
Salle Montcada (2n)- Gavà B (1r), dissabte 20:30 h. Bon partit entre els dos primers.
GRUP D | consulta classificació
Cardedeu, Sarrià i Sant Esteve Palautordera ja estan classificats per la Fase pel títol.
Per a la quarta plaça que dóna entrada possiblement (pel coeficient respecte el quart classificat del Grup C) hi lluiten Banyoles i Llavaneres Maresmeweek, separats per un sol punt.
Aquesta setmana tenen aquests partits:
Banyoles (4t) – Cardedeu (1r), dissabte 19 hores
Cardedeu B (8è) – Llavaneres Maresmeweek (5è), dissabte 17:30 hores.
