Amb molts equips ja classificats per les Fases de 1a Catalana Femenina (que recordem que jugaran 12 equips dividits en dos grups de sis) la competició continua la seva recta final. Veiem el més destacat del cap de setmana, en que el Grup A ja comença una Fase complementària, mentre que al Grup B tot està per decidir. Al C i D es van tancant les coses.
GRUP A | consulta classificació
Comença la fase complementària per decidir l’ordre dels tres primers.
Concòrdia – Igualada, dissabte 17:45 h.
L’altre equip ja classificat és el Lleida Pardinyes.
GRUP B | consulta classificació
Gran igualtat en aquest grup de Tarragona-Terres de l’Ebre, on encara estan per decidir les dues places, amb tres equips que hi opten, pràcticament amb les mateixes opcions: el HC Perelló, CE Tortosa i Tarragona. Dos d’ells s’enfronten entre ells a Tarragona.
Tarragona (3r) – Tortosa (2n), diumenge 12 h
Perelló (1r) – Cambrils (5è), diumenge 12:30 h
GRUP C | consulta classificació
Les tres places estan assignades a Gavà B, Salle Montcada i Sant Joan Despí B. El BCN Sants (4t) ho té malament per entrar per coeficient.
Gavà B (1r)- Sant Joan Despí B (3r), diumenge 13:20 h.
Bon partit entre dos B d’equips de Lliga.
Sant Quirze B (5è)- Salle Montcada (2n), diumenge 10:30 h.
Les visitants són favorites.
GRUP D | consulta classificació
Amb el Cardedeu ja classificat, queden per definir dues places segures que poden sortir aquesta setmana, i una de possible (la quarta).
Sarrià (2n)- Banyoles (4t), dissabte 16 h.
Les sarrianenques han de guanyar el derbi gironí si volen signar l’entrada a la fase d’ascens.
Sant Esteve Palautordera (3r)- Cardedeu B (8è), dissabte 19:45 h.
El mateix pot fer el Sant Esteve si supera el Cardedeu B.
Llavaneres Maresmeweek (5è)- Vic (7è), diumenge 12 h.
Les maresmenques no poden fallar si volen tenir encara esperances d’entrar com a quartes.
