Cinquena jornada de #1aCatHFem 2014-15

Pardinyes i Igualada es juguen el liderat de l'A

Arriba la cinquena jornada de 1a Catalana Femenina. Recordeu que aquesta temporada n’hem estrenat les classificacions que podeu veure a la zona lateral (si visiteu la web des d’un ordinador) o clicant als links que teniu al costat dels noms dels diferents grups.

Repassem com estan els grups i els partits més interessants del cap de setmana:

GRUP A | consulta classificació

S’enfronten dos equips que de moment ho han guanyat tot i que han agafat un clar avantatge respecte la resta d’equips.

Igualada (1r) – Pardinyes (2n), dissabte 19:30 h.

GRUP B | consulta classificació

El CE Tortosa van perdre clarament a Tarragona i amb la derrota van perdre el lideratge, que ara és del Tarragona HC. Aquesta setmana les tortosines tenen partit de rivalitat contra un equip amb el que estan igualades a punts.

Tortosa (2n) – El Perelló (3r), diumenge 12:45 h.

GRUP C | consulta classificació

BCN Sants (3r) – Sant Quirze B (7è), dissabte 16:30 hores.

L’equip local pot posar-se líder en solitari ja que els altres dos equips imbatuts (Gavà B i Salle Montcada) descansen, en aquest grup tan «original» on quasi cada jornada descansen dos equips.

GRUP D | consulta classificació

Banyoles (2n) – Sant Esteve Palautordera (3r), dissabte 16 hores.

L’equip banyolí, si guanya, pot atrapar el Cardedeu, que descansa. Però compte, que el Sant Esteve si guanya l’atraparà amb sis punts. També Llavaneres Maresmeweek i Handbol Palautordera podrien arribar als sis punts si guanyen els seus compromisos (a Palafrugell i a casa contra el Sarrià).

Galeries de fotos